Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΛΕΖΟΥ : Δεν υπάρχει περίπτωση να τραγούδησα στίχο «Στις 16 Δεκεμβρίου» και να μην το θυμάμαι!

Η Δέσποινα Γλέζου, με σημερινή της δήλωση στο μπλογκ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ, μας διαβεβαιώνει ότι θυμάται πολύ καλά, και δεν έχει τα «κενά μνήμης» που της καταλογίζει ο Τρούσας.

Θυμίζω ότι, και οι τρεις συντελεστές του τραγουδιού, «Στις 15 Ιουλίου θα γίνει έκλειψις Ηλίου», έχουν διαψεύσει με δηλώσεις τους, τον Φώντα Τρούσα, που έγραψε ότι υπάρχει δεύτερη ηχογράφηση του τραγουδιού, με στίχο, « Στις 16 Δεκεμβρίου».
Ο Τρούσας, με θράσος, αντιμετώπισε την διάψευση, με το «επιχείρημα», ότι και οι τρεις, έπαθαν... αμνησία!

Προτείνει μάλιστα, συνήγορο υπεράσπισης της Δεκεμβριανής θεωρίας του, τον φίλο του, Θοδωρή Κρίθαρη, που όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, έχει δίσκο με την δεύτερη ηχογράφηση.
Η Δέσποινα Γλέζου, μας διαμήνυσε, πως αν υπάρχει version με στίχο «Στις 16 Δεκεμβρίου»,  ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΕΚΕΙΝΗ.

Θα έπρεπε, ο Κρίθαρης και ο Τρούσας, μετά από όλον  αυτό τον θόρυβο, να έχουν ήδη, ανεβάσει το τραγούδι. Όμως, ΔΕΝ το έχουν κάνει, με αστείες δικαιολογίες (μιλούν για τεχνικές δυσκολίες, θέλουν να σκεφτούν μήπως είναι καλύτερη μια κλειστή ακρόαση για τους συντελεστές μόνο).
Κάποιοι λένε, ότι δεν θα ανεβάσουν το τραγούδι, ποτέ, απλούστατα γιατί, τέτοιο τραγούδι, δεν υπάρχει. Το σκαν από το 45αρι, που επέδειξαν σαν απόδειξη, ΔΕΝ είναι απόδειξη, αφού δεν αναγράφει Δεκέμβρη, και ούτε μπορεί να  μεταφέρει τον ήχο. Το σκαν, κυκλοφορεί ήδη από καιρό, σε σάιτ πωλήσεων σπάνιων δίσκων, και κάτι τέτοιο, οδηγεί σε άλλες σκέψεις. Ο πωλητής, πάντως,  πέρα από τη σπανιότητα, δεν ισχυρίζεται εκεί, στίχο «Στις 16 Δεκεμβρίου», το αντίθετο, στις επεξηγήσεις, αναφέρει τίτλο «Στις 15 Ιουλίου».
Έτσι, λένε πολλοί, ότι αν ο Κρίθαρης και ο Τρούσας, δεν έχουν τον δίσκο, και επιδιώκουν την καθυστέρηση, με την ελπίδα να βρουν και ν αγοράσουν, ελπίζουν ματαίως.



6 σχόλια:

  1. την ιστορια της συγχρονης νεολαιας ποιος θα τη γραψει??? γιατι ασχολουμαστε με κατι λεπτομερειες ανουσιες νομιζω και εξω κοχλαζει νεο καλλιτεχνικο ρευμα που απο τι φαινεται δεν θα ακουστει ποτε!!! δεν το βλεπω να ανεβαινει ουτε αυτο το μηνυμα μου αλλα τεσπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μανώλη Νταλούκα δεν γνωριζόμαστε. Παρ' όλα αυτά προσπάθησες να με βγάλεις συνήγορο υπεράσπισης του Φώντα και κατ΄επέκταση ψεύτη εν ολίγοις. Θα μπορούσες να ρωτήσεις ανθρώπους που με ξέρουν πολλά χρόνια και να μάθεις το τηλέφωνο μου.Ηταν πολύ απλούστερο να με πάρεις ένα τηλέφωνο και να με ρωτήσεις για το 7" και να το άκουγες παράλληλα , ο Φώντας (τι να κάνουμε είναι φίλος εδώ και 25 χρόνια πειράζει?) ποτέ δεν έγραψε ότι έχει το 7" αντίθετα ανέφερε ότι το έχω εγώ (αυτό το γνωρίζουν και αρκετοί ακόμα άνθρωποι φίλοι και σοβαροί συλλέκτες. Εσύ όμως για να προσπαθήσεις άλλη μια φορά να βγάλεις λάθος τον Φώντα έβρισες και εμένα. Οπότε το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να μου ζητήσεις ένα μεγάλο συγγνώμη από το blog σου στην συγκεκριμμένη ανάρτηση - και παράλληλα να ενημερώσεις τους 3 συντελεστές για την αλήθεια γιατί έχουν εκτεθεί και αυτοί μαζί με σένα. Αν για κάποιον λόγο δεν θέλεις θα τους ενημερώσω εγώ. Αν δεν ανεβάσεις το σχόλιο μου θα το δημοσιεύσω αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Κρίθαρη, για σας έγραψα, ότι ισχυρίζεστε πως έχετε δίσκο με στίχο «Στις 16 Δεκεμβρίου». Που ήταν το λάθος για να ζητήσω συγνώμη ;
      Δεοντολογικά αυτό, είναι σωστό, διότι όσο δεν καταθέτατε το ηχητικό υλικό, παρέμενε ένας ισχυρισμός, και όχι απόδειξη. Στην διαδικασία της Έρευνας, δεν γίνεται κάτι πιστευτό, επειδή το λέει κάποιος, έστω και αν αυτός είναι ο Κρίθαρης. Ζήτησα λοιπόν, να επαληθευτεί ο ισχυρισμός, ανεβάζοντας το τραγούδι. Το κάνατε, και το θέμα τελείωσε, αποδείχτηκε πέρα από κάθε αμφιβολία, πως λέγατε την αλήθεια.
      Να σας ζητήσω λοιπόν συγνώμη, επειδή δεν πίστεψα A PRIORI;
      Μα η «απιστία» μου, επιβαλλόταν, από το ερευνητικό καθήκον, και ενισχυόταν από τις διασταυρώσεις Μαρτυριών, συνεπώς δεν έκανα κάτι πέρα από την δεοντολογία.
      Την αυτοκριτική μου, πάνω στο θέμα, την έκανα με την ανάρτηση ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΚΛΕΙΨΗΣ.

      Ίσως, δεν μπορείτε να καταλάβετε τη σκέψη ενός ερευνητή, γιατί δεν μπήκατε ποτέ σοβαρά σε τέτοια διαδικασία. Πρόκειται για ένα πάθος, παρόμοιο με αυτό που έχει ένας ντέτεκτιβ, στην λύση ενός γρίφου. Μόνη η ικανοποίηση είναι η αλήθεια, και όχι το ποιος έχει δίκιο. Προσωπικά χάρηκα που έμαθα την ύπαρξη της ηχογράφησης, και χάρηκα ακόμα –όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο- που αποδείχτηκε ότι η διασταύρωση μαρτυριών, δεν αποτελεί ακλόνητο στοιχείο. Η περίπτωση αυτή μου δίδαξε πολλά. Όμως, η Έρευνα, δεν τελειώνει ποτέ, και η λύση ενός γρίφου, τι περίεργο, φέρνει καινούργιους και δυσκολότερους γρίφους.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μανώλη Νταλούκα και φίλοι/φίλες που διαβάζετε το σχόλιο. Δεν είχα καμμιά απαίτηση να αναφέρεις την λέξη "συγγνώμη" στο άρθρο σου απλώς να κάνεις τις απαραίτητες τυπικές αναφορές που τις είχες κάνει στο επόμενο άρθρο σου ΞΕΚΑΘΑΡΑ και όχι καλυπτόμενο βέβαια από φιλοσοφικό/μυστηριακό μανδύα! Εγώ δεν είμαι ούτε ερευνητής,ούτε δημοσιογράφος, ούτε ...ντέτεκτιβ (οικονομολόγος είμαι), είμαι όμως όπως ίσως δεν γνωρίζεις ένας από τους παλιότερους (και δυνατότερους σύμφωνα με λόγια άλλων) συλλέκτες και λάτρεις της συγκεκριμμένης μουσικής στον συγκεκριμμένο χώρο (και βέβαια δεν είμαι .... δισκοπώλης όπως αναφέρεις στο 1ο σου άρθρο!). Εχω δει δε σε συναυλίες τους περισσότερους από την 10ετία του 70 και μετά (στις 16 Δεκεμβρίου ! έκλεισα τα 56). Αρα ο ερευνητής - αν θέλει να κάνει σωστή έρευνα και για να μην (τυχόν) εκτεθεί από ανθρώπους που δεν θυμούνται αν κάτι έγινε πριν 45 χρόνια - θα έπρεπε να ρωτήσει και αυτόν που ισχυριζόταν ότι το έχει ΤΩΡΑ το 7" . Επίσης να μην ειρωνεύεται A PRIORI σε επόμενο άρθρο τα τεχνικά προβλήματα που είχα εγώ μέχρι να ανέβει το τραγούδι! Ενα τηλεφώνημα θα ήταν αρκετό και λίγες ημέρες υπομονή τουλάχιστον συνετό. Αυτό που μένει πλέον (και θα είχε πραγματικά πολύ ενδιαφέρον) είναι η γνώμη των 3 συντελεστών του δίσκου αφού έμαθαν ότι πραγματικά έχει κυκλοφορήσει το τραγούδι με άλλους στίχους - αυτό στα πλαίσια της έρευνας πρέπει να το κάνεις για να υπάρχει και μια ολοκληρωμένη εικόνα των άρθρων σου. Οσοι με γνωρίζουν ξέρουν εκ των προτέρων ότι είμαι καλοπροαίρετος και δεν γράφω για κάποιον άλλο λόγο τα σχόλια μου, τα σχόλια μου γράφονται απλώς για την αποκατάσταση της αλήθειας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία και καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 3 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ????
    20 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή