Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2015

Κλεψιμαίικα Παυλίδη...

Φωτο: Πάνω, ο Στέλιος Σαλβαδόρ
            Κάτω ο Παύλος Παυλίδης

Σύμφωνα με μαρτυρία του Στέλιου Σαλβαδόρ, ο Παύλος Παυλίδης, του έκλεψε μουσικές και στίχους, και τα παρουσίασε σαν δικά του τραγούδια, στον δίσκο που έκανε, με τα Ξύλινα Σπαθιά.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα τέσσερα τραγούδια:



1. Το Αδρεναλίνη του Παυλίδη, έχει κλεμμένη τη μουσική από το Αδρεναλίνη του Σαλβαδόρ

2. Το Ξεσσαλονίκη του Παυλίδη, έχει κλεμμένους στίχους από το Σαλονίκη του Σαλβαδόρ

3. Το Ερώτηση Κλειδί του Παυλίδη, έχει κλεμμένη τη μουσική από το Σαλονίκη του Σαλβαδόρ

4. Το Καβαλάρης του Δρόμου του Παυλίδη, έχει κλεμμένη τη μουσική από το Γυναίκα του Σαλβαδόρ.

Η Μαρτυρία του Σαλβαδόρ, στο απόσπασμα τηλεφωνικής συνομιλίας του, με τον Μανώλη Νταλούκα...



Αν ισχύουν τα όσα λέει ο Σαλβαδόρ, τότε βεβαίως και ο Παυλίδης, έκλεψε τα τραγούδια.
Φαίνεται πάντως, πως έκανε καλή δουλειά.
Πολλοί, για παράδειγμα, προτιμούν την «κλεμμένη» Αδρεναλίνη από την ορίτζιναλ. Άλλοι πάλι, επιμένουν στην αξία του πρωτότυπου τραγουδιού.
Συγκρίνετε μόνοι σας, και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα...

7 σχόλια:

  1. Μιλάτε για πράγματα που έγιναν πριν ένα τέταρτο του αιώνα. Και όπως ξέρουμε όσοι μπήκαμε στα -ήντα (γιατί δεν ήμασταν όλοι τυχεροί...) back then δεν ήμασταν ακριβώς "εμείς" τότε, μα κάποιοι "άλλοι" που μας έμοιαζαν και με τον καιρό διαμορφώθηκαν σ' αυτό που είμαστε τώρα. Πόση ματαιότητα πρέπει να εξαντληθεί, πριν να συναντηθούμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δικο μου και δικο σου.ψωναρα σαλβαδορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε ψωνάρα; Δεν έχει δίκο ο άνθρωπος;; Μην τρελλαθούμε κιόλας

      Διαγραφή
    2. δεν εχει να κανει με ψωναρες και ντιβες, ο παυλιδης στην αντιστοιχη περιπτωση ειναι η ντιβαρα που εκμεταλλευτηκε το οτι ο σαλβαδορ ηταν μεσα και χρησιμοποιησε τα κομματια χωρις να πει τιποτα. οταν ο σαλβαδορ ηθελε να κυκλοφορισει τα κομματια δεν μπορουσε γιατι υπηρχαν ηδη και δηλωμενα στο ονομα του παυλιδη

      Διαγραφή
  3. Μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω σημασία πόση σημασία έχουν αυτά.

    Όπως είπε και ο πρίγκιπας "Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι ένα έργο, όταν φεύγει από τα χέρια του δημιουργού του, αποκτά δική του προσωπικότητα, δική του ταυτότητα, σύμφωνα με τα οποία χαράσσεται η πορεία του κι είναι αναφαίρετο δικαίωμα του έργου να ακολουθεί αυτόνομη καριέρα την οποία, εν ονόματι οποιασδήποτε πατρότητος, δεν έχετε δικαίωμα να σταματήσετε, ειδάλλως το ίδιο δικαίωμα έχει και το κράτος εν είδει λογοκρισίας. Άντε να φεύγω τώρα, είναι η ώρα, και ίσως σας ξαναδώ. Αντίο..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Του Παυλίδη είναι μακράν ανώτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπαμπεσιά απτη μια του Παυλίδη, που δεν δήλωσε το όνομα του Στέλιου για τα κομμάτια, αλλά και των δημοσιογράφων και συλλήβδην ολων που προσπαθούν να παραταχθούν στα "παυλίδικα" και στα "σαλβαδόρικα" στρατόπεδα! Παιδιά, εφόσον τον Στέλιο δεν ενδιαφέρει ιδιαίτερα το εν λόγω θέμα, γιατι να δικαιολογούμε την θεση του ενός ή του άλλου; Ας απολαύσουμε καλύτερα την μουσική και των δύο

    ΑπάντησηΔιαγραφή