Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Το Τρισδιάστατο – Έκθεση Ζωγραφικής Νίκου Σεμπεκόπουλου

Ο Νίκος Σεμπεκόπουλος, στο γκοθ κλαμπ Rebound (Φωτ. Μ Νταλούκας, 2009)

Η Έκθεση θα γίνει, στο καλλιτεχνικό καφέ "Στου Στράτου" (Φωκίωνος Νέγρη 57. Αθήνα)
Τηλ 21 0862 8187

Εγαίνια: Πέμπτη 2 Φεβρ 2017, στις 8 μ.μ

Ο Νίκος Σεμπεκόπουλος
είναι μουσικός, ποιητής, και ζωγράφος. 
Εξαιρετικός καλλιτέχνης, γνωστός στους underground  χώρους του ποστ πανκ, 
και του γκοθ.

Βίωσε έντονα, σκοτεινές καταστάσεις, τις οποίες και αποτυπώνει, με συμβολικό τρόπο στα έργα του. 

Κάποτε μου έδειξε ένα πίνακα που έκανε για τον «Πόνο της Αγάπης» (φωτο). Είχε κάνει ένα ακρωτηριασμένο σώμα, σε ροζ φόντο και είχε μπήξει ολόγυρα στο τελάρο καρφιά. Στο μέρος της καρδιάς, έβαλε ένα βέλος, ενώ στον καμβά, είχε περασμένο ματωμένο μαχαίρι.

Ο ίδιος μιλώντας για το εικαστικό έργο του, λέει...

«Η ζωγραφική από την πολύ μικρή μου ηλικία λειτουργεί μέσα μου ψυχοθεραπευτικά στον προσωπικό μου χρόνο. Είμαι αυτοδίδακτος. Χρησιμοποιώ μικτή τεχνική, με υλικά όπως μολύβι, ανεξίτηλους μαρκαδόρους, ακρυλικά χρώματα, λάδι, νερομπογιές, κόλλα glitter, ξύλο, μέταλλο, πλαστελίνη, βότσαλα, σιλικόνη, ύφασμα, χαρτόνι οντουλέ & διάφορα πρόσθετα αντικείμενα...»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου