Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Δημήτρης Μεσημέρης – Πώς να σωπάσω

Πώς να σωπάσω μέσα μου
την ομορφιά του κόσμου;

Ο ουρανός δικός μου
η θάλασσα στα μέτρα μου


Πώς να με κάνουν να τον δω
τον ήλιο μ’ άλλα μάτια;
Στα ηλιοσκαλοπάτια
Μ’ έμαθε η μάνα μου να ζω...

Στου βούρκου μέσα τα νερά
ποια γλώσσα μου μιλάνε
αυτοί που μου ζητάνε
να χαμηλώσω τα φτερά;

Το τραγούδι 'Πώς να σωπάσω' σε μουσική  Σταύρου Ξαρχάκου, και στίχους Κώστα Κινδύνη, ερμηνευμένο από τον Δημήτρη Μεσημέρη.



Ο Δημήτρης Μεσημέρης γεννήθηκε τον Μάιο του 1994 στη Λευκωσία όπου και μεγάλωσε. Ο πατέρας του είναι λαϊκός τραγουδιστής και η μητέρα του πιανίστρια κλασικής μουσικής. Στην ηλικία των 12 χρονών άρχισε μαθήματα φωνητικής και κιθάρας. Έφηβος σχημάτισε τους Low Profile Band και άρχισε να γράφει δικά του τραγούδια. Το καλοκαίρι του 2014 ολοκλήρωσε τον πρώτο του δίσκο (CD single) με τίτλο ''Εικόνα δίχως χρώμα'' όπου περιέχονται δύο δικές του δημιουργίες, τα τραγούδια "Πού να είσαι" και ''Εικόνα δίχως χρώμα''. Τον Σεπτέμβριο του 2014 έφυγε για μουσικές σπουδές στην Αγγλία. Συνεχίζει να γράφει και να εμφανίζεται σε διάφορα φεστιβάλ, και μουσικές σκηνές. Ταξιδεύει σε ένα δικό του κόσμο κάθε φορά που τραγουδά έχοντας αγκαλιά την κιθάρα του.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου