Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

CHIPS # 2

Ένα φάντασμα πλανάται πάνω απ’ την Ευρώπη: Πόσους παππούδες είχε η Καϊλή;


Εύα Καϊλή: «Οι κομμουνιστές σκότωσαν τον παππού μου, αλλά όχι τον παππού μου, αλλά αυτόν που θα είχα παππού μου, αν δεν τον σκότωναν οι κομμουνιστές. Δηλαδή οι κομμουνιστές σκότωσαν τον παππού μου και η γιαγιά μου παντρεύτηκε τον άλλον παππού μου, που δεν θα ήταν παππούς μου, αν δεν σκότωναν τον παππού μου, οι κομμουνιστές». 

Ναι, αλλά αν ζούσε ο πρώτος παππούς, δεν θα παντρευόταν η γιαγιά της τον άλλο παππού, και δεν θα υπήρχε η Καϊλή! Άντε να λύσεις το μπέρδεμα και να βρεις τι μυαλό κουβαλάει η ξανθιά. Ρε σε τι μπελάδες μας έβαλαν αυτοί οι κομουνιστές!

Γιώργος Πατούλης, άλλος ένας που πήραν τα μυαλά του αέρα. Όπου κι αν πάει, τον ακολουθεί και ένας φωτογράφος (φυσικά πληρωμένος), κι αν δεν βρεθεί φωτογράφος, φωτογραφίζεται μόνος του.  Θα δώσει –λέει- τον καλύτερο εαυτό του, για να γίνει η Αθήνα, ξανά πρωτεύουσα της Ελλάδας, αλλά και της Ευρώπης και ίσως του...Κόσμου! Αυτή την φορά, ξερογλείφεται για Δήμαρχος της Αθήνας, και ελπίζει στο χρίσμα της ΝΔ. 



Δεν είναι πλάκα παιδιά: Ο Σταύρος Θεοδωράκης, ξεκινάει Ανένδοτο Αγώνα, για μια... δίκαιη κοινωνία! (μην γελάτε ρε, είπα δεν είναι πλάκα)

Σε γραφική φτωχογειτονιά της Αθήνας, ο Σταύρος, στήθηκε στις 8 το πρωί της 3ης Σεπτέμβρη, και έχοντας πίσω του νοικοκυρά που άπλωνε την μπουγάδα, κήρυξε τον Ανένδοτο.

Θα περπατήσει λέει σε όλους τους δρόμους της Αθήνας, για να σηκώσει ξανά ψηλά, τον ήλιο της "ΚεντροΑριστεράς" (βλέπε τώρα ΔΗΣΥ).




Σεπτέμβρης, ο ένατος μήνας του χρόνου, που όμως το όνομά του, από το λατινικό septem, σημαίνει έβδομος.
Πώς γίνεται αυτό; Γίνεται, διότι, στο Ρωμαϊκό ημερολόγιο, ήταν πράγματι ο έβδομος μήνας, αφού ο χρόνος τότε, άρχιζε από τον Μάρτη.


Και ένα ωραίο τραγούδι για τον μήνα, όπου συνήθως τελειώνει ένας έρωτας, και αρχίζει ένας καινούργιος. Το «Θυμήσου τον Σεπτέμβρη» (μουσική Γιάννη Σπανού και στίχους Γιώργου Παπαστεφάνου) εδώ, σε μία ωραία διασκευή των Les Au Revoir...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου