Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Tiny Jackal - Μου Λένε ( Ft. Dj Twelve )

Μου λένε τσάκαλε τι γίνεται εδώ, έχεις να γράψεις καιρό, και τι σκατά να τους πω;  Ότι η φάση μου βρωμάει οχετό απ'την κορφή ως τα νύχια; Θέλω να κάνω εμετό. Μα ποιος είμαι εγώ να κρίνω δεν είμαι κανείς και κανείς δεν είναι άξιος κριτής, μα κάποια θέματα είναι θέμα αισθητικής στα αρχίδια μου γραμμένες οι τάσεις της εποχής. Πουλάτε την ψυχή σας για θέματα προβολής , απέναντι σου στέκομαι για να είμαι ειλικρινής . και αν σου 'κλεισα το μάτι δεν ήταν για να χαρείς- γραμμές οπλίζω στο πεδίο βολής. 





Εδώ είναι ελλάδα για πες μου πως θες να την δεις το ραπ δεν πέθανε στο πάρκο είναι λόγος να ζεις κοίτα στα μάτια ενός αλήτη μέσα για να το δεις και τώρα μάντεψε ποιος είναι η πόρνη που 'χεις στα κλιπς. Μου λένε τσάκαλε τι γίνεται εδώ , κοίτα τι γίνεται εδώ άκου τι γίνεται εδώ εεεε 4 χρόνια είχα πάρει ρεπό και κοίτα οι φλώροι πως τριγύρω ξεπετάχτηκαν σπορεεε και τι σκατά να τους πω . Μου λένε τσάκαλε τι γίνεται εδώ , άκου τι γίνεται εδώ κοίτα τι γίνεται εδώ εεεε 4 χρόνια είχα πάρει ρεπό και κοίτα οι φλώροι πως τριγύρω ξεπετάχτηκαν σπορεεε Μου λένε τσάκαλε τι γίνεται εδώ , έχεις να γράψεις καιρό, και τι σκατά να τους πω .εε Ότι γεμίσαμε ηλίθιους μπρο και ο κάθε βλάκας τώρα έχει λόγο μέσα σε αυτό Εδώ είναι Ελλάδα βλάκα πως γίνατε όλοι hustla με μια Porsche στο βίντεο και μες στο πάρκινγκ Lada Ψωμί και φασολάδα κρατούν ψηλά την δάδα από τον Πειραιά να φτάσει σε όλη την Ελλάδα. Ε13 ομάδα τρομοκρατία υποταγή στην πειρατεία ακόμα μυρίζει πλατεία κάθε στίχος και ιστορία γραμμένη σε μια γωνία κάθε κουπλέ και αλητεία άσε την πόζα έχω λόξα έχω στο μυαλό μου τόσα που άμα τα αφήσω ελεύθερα θα σου κοπεί η γλώσσα ξερνάω όλα τα πόστα επιστροφή με γλώσσα με σκύλους στις πλατείες να σε φάνε με τα όσα. Μου λένε τσάκαλε τι γίνεται εδώ , κοίτα τι γίνεται εδώ άκου τι γίνεται εδώ εεεε 4 χρόνια είχα πάρει ρεπό και κοίτα οι φλώροι πως τριγύρω ξεπετάχτηκαν σπορεεε και τι σκατά να τους πω . Μου λένε τσάκαλε τι γίνεται εδώ , άκου τι γίνεται εδώ κοίτα τι γίνεται εδώ εεεε 4 χρόνια είχα πάρει ρεπό και κοίτα οι φλώροι πως τριγύρω ξεπετάχτηκαν σπορεεε

Lyrics : Tiny Jackal 
Prod / Mixed / Mastering by Thanasimos @ Secret Room Studio Music 
Video by Pedram Voss

Η γνώμη του μπλογκ:
Από τα καλύτερα του Χιπ-Χοπ του 2017


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου